Activitat adreçada al segon cicle d'educació secundària, només 3r d'ESO.
L’activitat consta de dues parts que es complementen. A la primera part es representa l’obra de teatre que introdueix i apropa la problemàtica de les ITS i el VIH/sida, creant interrogants en el públic i convidant-lo a reflexionar sobre el tema. En la representació es mostra el procés del VIH quan s’introdueix en el cos humà i es replica; després els personatges VIH transformen l’escena en el concurs de televisió de moda “Gaudeix el sexe segur” on es plantegen preguntes sobre la sexualitat, el VIH/sida i la seva prevenció.
A la segona part s’obre el debat teatral on els/les joves són convidats a participar de forma activa per resoldre una situació conflictiva on es treballa la negociació afectiva – sexual. El debat es planteja entorn a la representació d’una situació conflictiva on dos joves desitgen estar junts i tot va bé però un d’ells no vol prendre precaucions i es crea un conflicte, suscitant interrogants… Els actors interactuen amb els joves per representar les possibles solucions.
QUE SÍ, VIDA! té el suport del Programa de Prevenció, Control i Atenció al VIH, les ITS i les Hepatitis Víriques – Agència de Salut Pública de Catalunya | Departament de Salut | Generalitat de Catalunya.
26 de novembre.
Es comunicarà als centres inscrits.
Subvencionada Ajuntament.
Ateneu de Cerdanyola Indústria 38-40Veure mapa
Eva Ozcoz. 93 580 88 88, ext. 4083ozcozve@cerdanyola.cat